Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 20 augusti 2013

Utdragen tand och min favorit Svenskt tenn


Dagens tandläkarbesök gick bra, efter en bedövning åkte framtanden ut. Jag tyckte nog det var jobbigare än M och blundade under hela ingreppet! Tanden fick följa med hem i en liten röd skattkista.

Jag älskar verkligen Svenskt tenns design, men man har ju inte råd att köpa allt där. Nu har jag hittat ett företag i England som säljer tyger till ca 50% av priset. Tydligen har de inte lika stränga regler för kopior i England. Länken till den engelska hemsidan är:www.textilis.com

Här kommer två bilder på originaltygerna:
Originaltyg från Svenskt tenn; Elefanter




Manhattan, Svenskt tenn
Nu ska jag pusta ut efter tandläkarbesök mm. Ha en skön kväll!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar