Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 23 juni 2014

Fröken i Söder- en oväntad gåva

I går fick jag ett sms från en ung man som jag haft som elev tidigare. Är du hemma? Javisst,vi var hemma allihop.
När han kom lämnade han fram denna fina kasse. Jag blev så förvånad!
Stol Öresund. Finns bl a på Svenssons i Lammhult. Tapet: Vintage från Boråstapeter

I kassen var det en väldigt fin present som jag fick som tack för att jag hjälpt honom att plugga inför nationella provet i matematik på gymnasiet.


Det var en alldeles för stor gåva, men jag blev självklart jätteglad! Jag älskar både Bioterm och Clean.
Kul att det även gick bra för honom på nationella provet och att vårt tragglande och räknande inte var förgäves.
Trots att det inte är ens egna barn blir man så glad och rörd när det går bra för sina gamla och nuvarande elever.
Jag fick ju samtidigt gnugga min gymnasiematte som jag också är behörig i, så det var bara kul.
Ha en bra måndag! Nu ska jag aktivera mina barn. Kram Stina
P.S. Tack till den unge mannens föräldrar, det hade inte behövts. Jag hjälper gärna till ändå eftersom jag är en riktig mattenörd DS

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt :) kul att du känner T, hon är min barndomskompis och även min svägerska :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Oj vilken fin present!! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken fin present!!!!!!
    Så fint av dem.
    Nu laddar jag inför semester, såååå skönt det ska bli!!!
    Känns som att man inte orkar ett skvatt till nu... Men bara att bita ihop ett litet tag till.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ingen dålig present. Vilken fin uppskattning. Kram Anette

    SvaraRadera