Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 9 juli 2014

Fröken i Söder har varit i "pang-pang-landet"

Tidigt i morse begav vi oss västerut till High Chaparall. Det blev en dag med tågrån, indianshow, zorroshow och andra stunts och skådespel.
Barnen var nöjda och tyckte det var jättekul. Jag gillar att kolla på folk och det är ju inte varje dag man får se vuxna människor(som inte jobbar på stället; väldigt många!!!) iförda full mundering a la cowboy eller indian. (läs hölster, hatt, fjädrar, väst, pistol, sheriffstjärna, kläder).
Nästa gång får mannen och grabbarna åka med andra pappor och barn som gillar "pang-pang". Jag åker nog inte dit igen(om jag inte blir pistolhotad;-) )





Notera mannen vid vindsnurran som faller 12 m




På hemvägen stannade vi till vid en mysig sjö och badade. Det blev premiärdoppet i Sverige för min del.
Nu ligger jag helt utslagen i soffan och väntar på godiset som maken är och handlar. Det är både för- och nackdelar med att ha Ica 50 m från huset som har öppet mellan 06-23.
Sov gott alla fina! Kram Stina


2 kommentarer:

  1. Så roligt. Det var länge sedan vi var där med killarna. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Dit har jag funderingar på att åka. Våra barn är 7år och 4 år, är det bra åldrar för detta utflyktsmål tycker du?
    Må så gott!

    SvaraRadera