Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 31 augusti 2014

Fröken i Söder- helgens bloggevent

I fredags drog vi kosan mot Örebro hem till fina Katarina som hade fixat god mat och dryck när vi fyra tjejer(jag, EkenäsAnna, Lotta och Fia) kom och invaderade hennes hem.
Vilket hem!! Hemtrevligt är bara förnamnet.

Mina fina medresenärer!
Känns som om vi känt varandra betydligt längre än en helg! 
Sally

Värdinnan Katarina hade dukat upp en utsökt måltid
I går morse dukade Katarina upp en hejdundrande frukost och två tjejer till(Sofi och Ingbritt anslöt)innan vi begav oss till Enköping och eventet.. Här är ett par fina bilder från Katarinas hem. Älskar uterummet!






Lena och Linda hade ordnat en toppendag med goodiebags, modevisning, chokladprovning och tre fantastiska föreläsare.
Bild från Mod och Harmonisfacebooksida. 
Först ut var CreandoKicki som berättade hur hon vågat satsa på sitt intresse fotografering med stöd av sin familj. Hon berättade också om sin farmor och hennes uppmaning att man ska följa sina drömmar.
Så duktig och kreativ tjej!


 Katarina och Kicki hade ett spännande samtal under middagen på kvällen som jag förevigade.(Kan det ha handlat om fotografering???)
 Emma- Att vara någons fru föreläste efter Kicki. Väldigt proffsigt och nära om att våga ta mod att bryta upp och följa sina drömmar. Emma var ännu mysigare i verkligheten än på bloggen- varm, söt och närvarande! Hon berättade också om hur hon tagit "död" på två revisorer....
Sist ut var Pia, som berättade så känslosamt. När hon berättade om sin olycka och lycka kändes det som om någon kramade tag i hjärtat, tårarna rann och jag blev så berörd av denna Queen of Kammebornia att jag glömde bort tid och rum. Kunde inte ens förmå mig att ta kort utan bara lyssnade och andades.....

Foto från Pias blogg- Kammebornia
Efter modevisning och middag begav jag mig rätt tidigt till hotellet för att sova igen de timmar jag missat under veckan.
Nu har jag landat hemma och gosat med familjen. Tack alla tjejer för en fantastisk helg! Så himla kul att träffa alla som var med på eventet.
Kram Stina





17 kommentarer:

  1. Verkligen trevligt att träffa dig. Sov gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Skönt att hör att ni kom hem ordentligt! Jättekul att träffa dig!! Vilket roligt event det blev, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint att ses! Tusen tack för dina fina ord! Varma kramar!

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft ett fantastiskt event! Härligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Låter så härligt, önskar jag hade kunnat vara med...
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att det blev så lyckat, förstår att ni har haft en fantastisk helg :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Ååå 1000-tack själv fina Stina!
    Det var så himla roligt att ses ♥
    Haha jag dörr va roligt.. du har verkligen fångat oss just i kamerasnacket...haha
    Kram sötis och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Har sett på andr abloggar och instagram att det såg ut att ha varit en riktigt rolig helg...
    Så kul att allt var lyckat!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att helgen blev så lyckad! Kram fina du/ C

    SvaraRadera
  10. Så roligt att träffas!! Men förstår ni gick lite tidigare, ni hade åkt långt och hade långt hem igår. Hoppas resan gick bra! Jag var fortf lite trött i morse men det var så kul så det kan man ta:)
    Hoppas du haft en fin dag, kramar!!

    SvaraRadera
  11. Såå himla roligt det var att träffas och visst var det trevligt. Mitt första men definitivt inte det sista event jag går på.
    Hoppas resan hem gick bra för er, ni hade ju några timmars resväg.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Hade gärna varit med där! Roligt att hitta lite nya bloggar att titta in till, bl a din - kul! :) Kramkram!

    SvaraRadera
  13. Önskar sååå att jag hade varit med, men jag hoppas på fler event så att vi kan träffas. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Jättekul att träffas! Tänk så många nya vänner man fått, sådan man följt en del tidigare och nya bekantskaper. Min lista med bloggar jag följer har utökats betydligt. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till vi ses igen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  15. Heeeej vännen!!
    Ja, det känns verkligen som att vi kännt varandra länge. antagligen för att man liksom fått sååå mycket kvalitetstid tillsammans :)
    Så härlig du är alltså:)
    Är så glad att jag får lära känns dig!
    Hoppla, nu ska jag nog ta tag i mig själv idag, sitter fortfarande i morgonrocken...;)
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  16. Hej - jättekul att träffa dig Stina! Ni var en skara så härliga tjejer att lära känna, huuur i alla världen ska man hinna med att läsa alla fina bloggar nu?!! kram Milla

    SvaraRadera
  17. Så kul att du kom! Roligt att du hade det trevligt! Hoppas vi ses nåt mera så vi får chans att prata lite också ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera