Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 2 augusti 2014

Fröken i Söder- lite av varje

I går hann vi med lite av varje. De små visade upp en teater på morgonen i café/utklädningshörnan, roligt när de gör gör saker tillsammans. Vi andra var publik.
Caféet har jag byggt av en gammal Tv-bänk på hjul.
Spikade upp tre brädor som ram, lite tyg från IKEA och några träbokstäver från leksaksaffären.
Används flitigt!
Har en vanlig hatthylla till utklädningskläderna där de hänger på små galgar
På förmiddagen åkte vi ut till mina föräldrars stuga och min man och pappa lade nya plattor mellan stugorna. Vi andra badade, plockade blommor och bär och jag tog även en liten joggingtur i värmen.
Lite "längs vägen"-bukett från hundpromenaden
Vi var sedan hemma hos goda vänner där en liten tjej fyllde 6 år. Efter god mat, tårta och dryck åkte vi hem igen lite senare på kvällen.

Jag och systrarnaH och C(i svarta outfits) och deras unga faster samt ett par av de åtta barnen
som var med på kortet.
Min klänning köpte jag i Palma i höstas. Den har skärp i midjan och knäppning bak.
 Hade även fina armbandet som jag fick av Malin till.

Någon hittade även en pool....
Solen var precis röd när vi åkte hem, men bilden visar en lite svagare nyans.
Jag körde, så maken tog kortet
Gjorde ett reafynd i går, men det får ni se i morgon. Kommer även visa vad jag fick in min GlossyBox "Stars and Stripes"
Ha en fin lördag!
Kram Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar