Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 12 september 2014

Fröken i Söder- Veckans träning

Veckan summeras och det blev tre pass även denna vecka. Måndagen en joggingtur med grannen, jag behövde verkligen komma ut då.

I går blev det en sen joggingrunda vid 20.30 med min träningskompis. Jag var hur trött som helst innan och hade nog däckat i soffan om jag inte tvingat mig iväg.
Det blev reflexväst på för nu är det ju rätt mörkt på kvällarna. Jag trodde att jag ökat i omfång sedan jag använde min väst senast, men upptäckte att det stod 0-6år på lappen istället för S.
 Vi sprang ut till spåret, runt slingan och sedan hem igen i snabb fart och sprang ca 6 km. Efteråt var jag mycket piggare än innan.

I morse körde jag Gymcirkel(stationsstyrketräning) med en arbetskamrat före jobbet.

Nu ser vi på filmen "Upp" som den blivande femåringen ville se. Lilleman sover redan efter en intensiv eftermiddag då han haft en dagiskompis med sin familj här. Några grannbarn kom också in så under ett par timmar hade vi sju barn som fikade och lekte för fullt i trädgården.

I morgon fyller jag år, så jag antar att det blir lite uppvaktning. Vi firar bara med familjen i morgon, sedan tar vi ett större firande med släkt och vänner då Otto fyller fem om två veckor. Jag fick en fin present redan i lördags av min fina vän E, ett supersnyggt halsband i roséguld.


Övriga aktiviteter i helgen blir fotbollsmatch(dottern), dans(minstingen), rösta mm
Vad hittar du på i helgen?
Kram Stina

7 kommentarer:

  1. Grattis i förskott! Vilket fint halsband! Jag tänkte träna jag också i helgen. När hösten kommer blir rutinerna bättre för mig igen.Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Har de öppnar grindarna än på stensö? Tycker att det är så stökigt med dem!
    Ingen cirkel på lördagar längre? /I

    SvaraRadera
  3. Grattis en dag för tidigt. Gud vad du tränar, duktigt av dig. Jag kör mina dagliga promenader. Ha en bra dag i morgon.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja må hon leva ja må hon leva..tralalalalalalallllaaaaaaaa..
    Grattis finaste Stina!
    Hoppas du har en helt underbart mysig dag nu.♥
    Å va duktig du är med träningen. nu ligger jag efter en vecka igen pga. baskilusker. men nu blir det nya tag.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Ett Jättegrattis på din dag, som jag hoppas varit jättebra. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera