Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 3 oktober 2014

Fröken i Söder- Veckans träning

När maken fyllde år för ca två månader sedan frågade min mamma oss om vi ville vara med på Världens Barnloppet. Maken, min mamma och dottern anmälde sig och i morgon är det dags här i Kalmar.
Man går, lunkar eller springer 4,5 km och 100% av intäkterna går till Världens barninsamlingen.



Jag tror att loppet arrangeras i fler städer om man vill springa.

Eftersom jag har en intensiv jobbperiod just nu(eller mer intensiv än vanligt)har jag bara hunnit med två pass i veckan. Ett kortare, snabbare löppass med hunden och dottern och ett lite längre med hunden. Ska försöka hinna med både ett längre löppass och ett styrkepass i helgen.
Vi får se hur det blir med detta....

Hur går det med er träning?
Kram Stina

PS. Vill du efteranmäla dig till Världens Barnloppet i Kalmar har de öppet för efteranmälan från kl 8.30 på Guldfågel Arena DS

4 kommentarer:

  1. Ni får lycka till imorgon. :-) Här ligger nästan träningen nere, tråkiga förkylningar som kommer och går. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Heja heja heja! Själv är jag inne i en träningsbubbla :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Jag svara bara....OJ! Haha. Hoppas du har en bra fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Fint detta med Världens Barn ♡ ...
    /Kramen

    SvaraRadera