Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 10 november 2014

Fröken i Söder- hemifrån

Just nu är jag iväg med jobbet ett par dagar. Visst är det skönt att bo på hotell någon natt, men jag är en riktig "hemma-råtta" som trivs bäst när jag får vara hemma med min familj.
Blomma i fönstret- hemma 

Nu när jag även säljer Forever har jag fått chansen att jobba några timmar extra hemifrån och på så sätt få mer pengar till resor, kläder, inredning mm.
Pengar kanske inte gör mig lyckligare, men visst känns det bra när man kan åka iväg några dagar med familjen för pengar man tjänat på sin extrainkomst?!
Dessutom är produkterna superbra och har redan påverkat min hälsa positivt.
Vill du veta mer?
Titta in här så kontaktar jag dig.
Ha en fin dag! Kram Stina

6 kommentarer:

  1. Samma här!!
    O just nu vill jag knappt lämna hemmet alls faktiskt..
    Hoppas allt går bra på kursen och att middagen blir trevlig ikväll:)
    Ha de fint vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det är alltid kul att få åka bort och få lite ny inspiration och lyxig hotellfrukost. Jag hoppas att det blir en givande resa, men även mycket mys och god mat.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Jag är en riktigt hemmakär en ♡ ... hihi
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Borta bra men hemma bäst. Jag älskar också att vara hemma. Men lite lyxigt att bo på hotell :) Ha det riktigt bra !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Visst är det trevligt att vara iväg en sväng, men jag håller med dig, hemma är ju bäst! Det är ju väl att man känner så:) Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni har det riktigt trevligt. Kram Anette

    SvaraRadera