Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 27 januari 2015

Fröken i Söder- har du laddat upp???

Längtar du till Melodifestivalen? Nästa helg är det dags igen för ett antal lördagar i musikens tecken. Förra året var jag och dottern på plats i Friends arena och såg finalen. I år blir det inget finalbesök på plats, dottern fick biljetter till One Direction i början av sommaren istället.

Något som jag köpte förra året och jag även har beställt i år är SchlagerProsecco. Att njuta av till Mellon, att bjuda på eller som en rolig gå-bortpresent i februari-mars. Prosecco är ju alltid gott och flaskan med små noter på är ju väldigt mello-glammig!

Passa på att beställa på systembolaget, det tar ca en vecka innan det kommer hem.
Klicka här för att beställa. Proseccon kostar 87 kr


Ha en fin kväll!
Kram Stina


8 kommentarer:

  1. Hade jag inte en tanke på att det är dags för det nu! Brukar inte kolla på det så mycket faktiskt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det där skall jag absolut beställa, älskar verkligen Prosecco, brukar köpa hem emellanåt, är ju såå gott. :-) Det blir väl lite halvkoll på tv när mellon går, men dottern skall gå i Malmö den 14 feb. :-) KRamizz Laila

    SvaraRadera
  3. Aaa det ska jag göra. Bugar och bockar för fint tips. Tack fina du! Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kul! Tack för tipset. Kan vara trevligt att överraska med. Ha en bra dag! Kraam Pia

    SvaraRadera
  5. Bubbel är alltid gott, men melodifestivalen kan jag faktiskt stå över. Tycker det har "spårat ur". För många tävlingar, innan man kommer fram till målet! Men som sagt, bubbel går ju alltid hem i stugan :)
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Det hade jag helt missat, att mellon börjar igen. Kul!
    Men det blir nog ingen Proseccon hoppar jag nog över. Tar hellre ett glas vitt vin utan bubblor.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. Men hur har jag kunnat missa att det är schlager alldeles strax!?? Underbart ju, tack för tipset.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Bubbel funkar men inte Melodifestivalen för min del.. nä den står jag gärna över!

    Kram Sandra

    SvaraRadera