Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 24 januari 2015

Fröken i Söder-inredningspartaj

Idag blev det ingen träning på morgonen utan istället ett härligt besök hos min fina frisör Louise. Älskar att gå till frissan då man kan läsa tidningar och bli ompysslad.
Denna vecka har jag bara kommit iväg på träning två gånger om det inte blir någon runda i em/kväll.
2 timmars löpträning i söndags och en liten joggingtur i tisdags kväll. Lite förkylningar och tandvärk är nog det som satte "träningsribban" för veckan.....

Om ett par veckor har jag bokat in ett litet inredningsparty här hemma. Det verkar mycket lovande om man tittar på de här bilderna från Living and Room.

Ha en fin lördagkväll! Kram Stina

Product 1

Produkt 30

Produkt 22
Product 2

Product 20


Product 19


Produkt 1

Product 9

7 kommentarer:

  1. Så skönt med ett besök hos frissan, börjar allt bli dags här oxå.
    Åh vad mycket fint dom verkar ha...kanske man skulle ordna ett här hemma också...va ganska länge sen sist.
    Önskar dig en fortsatt fin helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Mycket fint - Living and Room jobbar min dotter med/Kram från mig som är lite "off"

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller fått tränat som jag önskar i veckan. Fick en förkylning som satte träningen ur spel. Sedan drabbades jag av latmasken. Men nästa vecka skall jag komma igång igen. Vilka fina saker Living Room verkar bjuda på.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt med inredningsparty kram Diana

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket fint, har funderat på det några gånger, men det har aldrig blivit av.
    Härligt med frisörbesök :)

    ps. krukorna kommer från Lakewood Living.

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Åh, vad härligt att gå till frisören, det skulle jag verkligen behöva. Vilka fina saker de har, det kommer bli ett suveränt inredningsparty.

    Önskar dig en skön kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera