Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 13 mars 2015

Fröken i Söder- det gäller att planera...

När det kommer till kläder köper jag när jag behöver, ser något snyggt eller bara är shoppingsugen. Med undantag för shorts.
Visst är det svårt att hitta shorts som sitter bra på rumpan, har rätt längd och färg?! Jag tycker det är svårt att hitta snygga shorts och när man väl hittar några man gillar brukar storleken vara slut, så nu planerar jag att köpa några par snygga shorts så fort de kommer till butik/ webshop.
Jag inväntar shorts från en butikskedjan(tips kommer när de är lanserade), men hittade ett par jättesnygga Bermudashorts på hm.com häromdagen.
Jättesnygga och går att använda till mycket. Jag har 28 tum i mina shorts och brukar ha 38 i byxor.


Fredag igen, vart tar veckan vägen?
Ha en fin och solig helg! Kram

2 kommentarer:

  1. Smart planering, för rätt som det är så vill man klä på sig shortsen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Snygga,jag gillar då shortsen inte är rumpkorta. Kram Anette

    SvaraRadera