Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 22 maj 2015

Fröken i Söder- Dags för lopp

Vid denna tidpunkt är jag nog framme i Billdal(Göteborg) för att springa Göteborgsvarvet(21 km). Träningen har varit si sådär de senaste veckorna, men mitt mål är att ta mig runt.
Många pressar sig själva genom att satsa på att springa på en viss tid, men sån är inte jag. Jag är väldigt målvedveten i mycket, men också väldigt realistisk.
Börjar man springa sent i livet så får man lyssna på kroppens dagsform. Om man sätter upp för höga mål blir man lätt besviken.
Här bjuder jag på en väldigt oretuscherad bild när jag sprang en mil längs stranden i
Cervia för 1,5 vecka sedan.

Väldigt glad när jag var klar;-)
Jag ser mest fram emot prestationen att gå i mål, få medalj och äta och dricka gott på kvällen.
Jag glädjer mig åt att det inte ska vara lika varmt som förra året, det hade varit jobbigt!

Vi bor hos min syster med familj och det ska bli superkul att träffa dem!

På söndag ska jag fixa lite i trädgården, byta ut lite blommor i planteringar och plantera lite minigurka och fler tomater.
Syrener från trädgården


Vad hittar ni på i helgen?
Kram Stina

10 kommentarer:

  1. Njut imorgon å ha en härlig runda. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till i Göteborg. Härligt med syrener, det är sommar tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Duktiga du!! Nu blev jag peppad att ta mig ut jag med:) bra med realistiska mål! Märkte det när jag vandrade i Italien, det slet på knäna i nedförsbackar. Glöm inte ta med heatlotion tänkte jag säga men den skall du beställa och smörja in ömma muskler med sen:) lycka till! Kram Pernilla ( ps vore kul om vi kunde sammanstråla i sommar när vi åker ned till ön)

    SvaraRadera
  4. Hos mig flyger "tävlingsdjävulen" in i kroppen när jag står på startstrecket, som i tisdags på vårruset. Skulle ta det försiktigt för ryggens skull... Jo, tjena ;)
    Lycka till idag, vännen! Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Sportiga människa, vi springer och tycker det är en plåga, NÄÄÄR blir det kul?
    haha : )

    SvaraRadera
  6. Jag ska också till Göteborgsvarvet... Men bara för att heja, lilla dottern ska springa långa varvet för första gången (OM hon går till start, träningen inför har liksom uteblivit...)
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  7. Lycka till!!!

    Jag ska strax åka in till Göteborg och heja på min väninna!

    Vädret är ju toppen! Som du skrev förra året var en pina vad varmt det var att springa!¨¨

    Heja heja heja
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Lycka till såg starten på TV :)
    Fint väder och hejar på dig härifrån Stockholm :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Lycka till med löpningen, bra mål tycker jag. Här är vi snart på väg till Högsby för att gå på fest med mannens jobb. Kram Suss

    SvaraRadera
  10. Hoppas det gick bra att ta sig runt. ♡
    Och framförallt att du har en mysig kväll nu med din syster med familj.
    Kram Susanne

    SvaraRadera