Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 11 maj 2015

Fröken i Söder-vad man gör med loppispengarna...

I vår har jag varit superduktig på att rensa bland mina kläder, husgeråd och barnsaker. Jag har även hittat lite fynd själv när jag lagt ut saker på FB-loppis.
Pengarna som jag tjänat ihop har jag använt till en resa till Kolmården. Jag har ju lite mer semester än maken så jag har bokat in mig, min mamma och barnen på Vildmarkshotellet och två dagar på Kolmården innan midsommar.
Barnen älskar djur och de små även Bamse så det ska bli mysigt. Vi har varit där flera gånger tidigare, men Bamses Värld är helt nytt för i år.
I början av april fick min dotter följa med en kompis till Ölands Djurpark. Parken var inte öppen, men dotterns kompis familj är vänner med de som äger djurparken så de fick hjälpa till att mata olika djur under en eftermiddag. Här är några bilder från deras dag:


Gillar era barn att gå på Zoo?
Kram Stina






7 kommentarer:

  1. Zoo är kul för alla åldrar. Vi brukar åka med en annan familj en gång om året, i början på juni innan semesterinvasionen ;-) Vi har varit på Astrid Lindgrens värld två gånger, Kolmården förra året (bodde på Vildmarkshotellet också) och i år ska vi till High Chaparal!
    Ha en bra vecka, kram!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du varit som rensat ut och sålt iväg. Jag har massor som ligger som jag skulle ha lagt upp på tradera. Måste ta mig i kragen. och vilken härlig resa det blev. Såg på Pernillas blogg Inredning och Guldkanter att du var sugen på att testa Forever fit c9. Har du gjort det ännu? Jag har ett jättebra erbjudande på det ute på min blogg just nu. Kika in där om du har lust. Ha en fin måndag .Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Fick hem reklam om Kolmården och lilleman blev överförtjust i Bamse :-) Mina barn är inte så förtjusta i sådant (jag var aldrig det heller) så vad vi gör i sommar vet jag inte... hänga i en ishall är det som intresserar mina barn ;-)

    Hoppas du känner dig bättre och laddad inför varvet! Jag skall kolla och heja på min väninna!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Vad bra investering av loppispengarna. ja våra ungar har älskat att resa runt med oss i Sveriges djurparker. Vi har besökt väldigt många. Fast inte Ölands konstigt nog. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Det var en vettig sak att göra med sparpengarna. Kul kul. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Låter jättekul! Det var hur länge som helst jag var där!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Du ser...! Det lönar sig att sälja av lite grejer!
    Bra jobbat!
    Och barnen måste ha varit överlyckliga av att få vara VIP på djurparken och göra sånt man annars aldrig får! Vilken lycka.
    Är övertygad om att ni kommer få kanon dagar på Kolmården också!
    Stor varm kram till dig!
    Susanne

    SvaraRadera