Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 29 juni 2015

Fröken i Söder- make up

Häromdagen fick jag nya glossyboxen som Carolina Gynning designat. Jättebra saker som jag och dottern delar på, men nu har jag satt min prenumeration på paus ett tag framöver.
Eftersom jag sedan någon månad tillbaka säljer hälsoprodukter från Forever Living kommer jag köpa de skönhetsprodukter jag behöver därifrån.

Jag har inte testat alla än, men lipgloss, mascara, serum, make-upborttagning mm är jättebra!
Serumet är en kurbehandling som jag använder före nattkrämen på kvällen. Den passar bra även för känslig hy.
Använder du serum?
Serum och lipgloss
Det jag gillar med glossyboxen är överraskningen när man öppnar den varje månad. Det jag inte gillar var att det var nagellack i nästan varje låda.

Jag målar aldrig naglarna, förutom nu när jag gör gellack på salong som håller fem veckor.
Dottern älskar förvisso att måla naglarna, men nagellackshyllan hon gjort själv i slöjden är full med dubbla rader....
Dotterns egendesignade och egentillverkade nagellackshylla


Idag har jag och grabbarna varit på Ikea, ätit lunch, shoppat och sedan ville de vara i lekrummet en stund. Lillkillen brukar inte vilja vara där pga att han måste ha en väst på sig, men idag gick det bra....
Ikväll har jag och min vän börjat planera inför kommande cykelfest som vi anordnar i vårt område. Dagens uppdrag var att skriva adresser och lägga in inbjudningar i kuvert som jag ska posta i morgon.
Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Woow vilken härlig nagelackshylla. Den skulle jag kunna tänka mig att äga. Nopp jag använder inte serum, är lite slarvig kanske. Ha det bra och njut av dagarna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men, vilken snygg nagellackshylla. Den gick inte av för hackor, minsann!!
    Nix, använder inget serum, smörjer mig endast med ren mandelolja över hela kroppen och ansiktet.
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg hylla till all nagellack!
    Jag använder aldrig nagellack.
    Eventuellt någon genomskinlig ibland för att få lite glans.
    Ha en jätte fin dag.
    Kram.

    SvaraRadera