Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 25 juli 2015

Fröken i Söder- regn och rusk

Regnigt värre här i Kalmar idag. På fm passade svärföräldrarna barnen en liten stund så kunde jag ta mig ut på en joggingtur.
Denna vecka har jag sprungit 23 km fördelade på tre pass; 8km, 7km och idag 8km. 
Det är så skönt när man är klar med joggingturen.
Bor du här i Kalmartrakten kan jag varmt rekommendera en löpkurs som sätter igång den 30/8 och är varannan söndag( man kan testa ett par ggr innan man fortsätter eller betala per gång). Ett utmärkt sätt att komma igång på och passar både nybörjare och de som sprungit lite mer. 

För någon vecka sedan bokade jag och mannen i huset en weekend till Madrid i september. Det känns skönt att ha den om värmen inte kommer mer i sommar. Maken sa" Det kan ju bli jobbigt och trettiofem grader varmt"
Det hoppas jag verkligen att det blir!!!☀️

Vi har bokat hotell med pool, det är skönt att även kunna sola och bada lite när man är iväg. 
Nu vill jag ha bra tips på restauranger och saker/ platser man inte får missa, har du några tips? 
Så här ser vädret ut i Madrid nu:

Kram Stina 

3 kommentarer:

  1. Du är grym med din träning. Jag och mannen har börjat ett nybörjarpass......vi får väl se hur det artar sig. Håll tummarna haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att ni får 35 grader varmt- minst!!! Vi åker snart till värmen som jag längtar.
    Vi skall till Lenhovda på fotbollscup

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Såååå jobbigt blir det, haha : ) Vi drunknar här, regnat sedan förmiddagen. : (

    SvaraRadera