Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 20 januari 2016

Fröken i Söder- något glömsk...

För tre månader sedan skrev jag om att jag köpt och börjat läsa uppföljaren till "bästbästa" boken "Livet efter dig" av Jojo Moyes som heter "Arvet efter dig".

Jag lovade att återkomma om vad jag tyckte och det har jag totalt glömt bort...
Denna bok var också bra och nu har den säkert även kommit på pocket så passa på;-)
Har du inte läst första boken har du verkligen missat något! 
Trevlig kväll!
Kram Stina 

5 kommentarer:

  1. Älskade första boken inte alls som man förväntade sig vilket jag bara älskar !!
    Måste läsa den här också !!
    Tack !!
    Önskar dig en mysig fortsättning på veckan
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för boktips, jag har börjat med ljudböcker riktigt avkopplande... gärna på jobbet :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset :)
    Önskar dig en mysig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jag måste läsa den, älskade den förra! Kramis Pernilla

    SvaraRadera