Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 1 mars 2016

Fröken i Söder- Grönt är skönt

1 mars, våren är på väg! Kan det bli bättre?
I affärerna poppar vårkläderna upp och jag har hittat två gröna favoriter på Lindex  
Har inte shoppat något, men det lutar åt blusen. 

Blus


Topp
Det fanns även fräcka, gröna chinos till blusen, men jag är lite feg så jag skulle nog kombinera med jeans eller beigea chinos....
Har du hittat något vårfint i klädbutikerna? 

I går kickade jag igång min ledarskapsutbildning och var på kick- off( inga klackar i taket, bara kaffe och bulle)


Nyss hemkommen från jobbet efter en väldigt intensiv tolvtimmars arbetsdag blir det soffa och Parneviks...sedan zzzzzzzz
Ha en fin kväll!
Kram

7 kommentarer:

  1. kan se dig framför mig i grönt. Du passar nog jättebra i den färgen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Snygga vårkläder! Vad duktig du är som hinner med så mycket jämt, nyfiken på din ledarskapsutbildning, är det inom jobbet eller träning? Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Fina kläder du spanat in, det enda jag köpt ännu i vårkläder är en stickad kofta fr OM. Roligt med ledarskapsutbildning, är verkligen personlig utveckling det, jag ar gått på några olika genom åren, och den senaste i höstas inför min nya tjänst. Kramizz o ha en fin onsdag/Laila

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Jag gillar grönt! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jätte snygg blus....men grönt är verkligen inte min färg. Snygg på andra men inte på mig. Önskar dig en fin fredag. Kram Anette

    SvaraRadera