Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 7 maj 2016

Fröken i Söder... Avslöjar sanningen

Efter en dag på Legoland tog jag en löprunda före maten. Dottern och storkusinerna gick själva på Legoland och vi stämde träff några gånger för mat, glass, dricka mm.
Killarna gillade det verkligen... Och vi med. Lite mycket folk för min smak, men betydligt mindre än i semestertider, då hade det varit för mycket för mig.

Återkommer i veckan med fler bilder och Legolandtips, men ville visa den "nakna" sanningen.
På bilder och Facebook kan det se ut så här:
Ganska fridfullt

Men egentligen är det så här:
Jaga barn!

Fast oftast åt varsitt håll....😂
Ha en härlig kväll!
Kram Stina 

4 kommentarer:

  1. Haha Låter spännande. Mina killar behöver jag inte jaga längre.....tyvärr. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Nää jag har också slutat jaga som Anette här ovan, minsta är 9...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Skratt*... Du milde vilken tur att den tiden är förbi, men å andra sidan jagar jag ju barn hela dagarna i jobbet så det räcker ;)
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Allt ser väl fridfullt o fint ut på FB ;-)
    Jag har också en liten att jaga
    Så trevligt med Legoland besök! Hoppas allt är bra med dig

    Kram Sandra

    SvaraRadera