Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 25 december 2016

Fröken i Söder- slappardag

Julen avlöpte snabbt och idag tar vi det lugnt hemma. 
Läser en mysig bok och ligger i soffan i vårt burspråk. 
Vi startade dagen med en Juljogg på 6.2 km igår och rundade av dagen med midnattsmässa i stadens domkyrka med rökelse och fin körsång. 
Efter jogg:

E vid gottebordet
Dukning till "nattamaten"
När kommer tomten?



Saffranspannacotta 
Mina klappar: träningstopp från Odd Molly, doftljus, nattlinne från Beach house, nya Scetchersskor( bästa, bästa), parfym från Clean, klänning från Erik Nilssons fabriker( Provrummet), träningsvantar och en ktribe- lampa från Flos att ha över soffbordet. Lampan fick jag och maken ihop. 
Nu ska jag läsa vidare i min "feel-goodbok", finns även en fristående del 1 om Angelika som driver en frisörsalong i Visby.



1 kommentar:

  1. Hurtbulle där! Jag tog en promenad i sol och blåst sen blev det mest glögg och soffhäng. Kraaam Pia

    SvaraRadera