Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 23 februari 2014

Fröken i Söder söndagsboostar

Efter några dagar med detta:

Förkylning! Har ni inte Nasonex hemma; köp det! Tidigare var det receptbelagt, men finns nu receptfritt på Apoteket. Förkylningen går över nästan direkt och det hjälper mot bihålsinflammation också.
Efter några dagar med busiga barn; maken har jobbat och stora tjejen har varit hos mormor och morfar, tar jag och grannen oss över sundet för en dags avkoppling med Spa på Skansen i Färjestaden. Det blir lunch, aromamassage och fotkur.( Tack familjen K och R för presentkortet jag fick när jag fyllde år)

Återkommer med fler bilder i veckan. I kväll blir det lite familjemys, förbereda lite jobb, förbereda veckans blogginlägg som jag schemalägger.
Har ni några planer för dagen? Blir det femmil och hockey?
Ha en fin dag! Kram Stina

6 kommentarer:

  1. Men, jag som alltid får ont i bihålorna när jag är förkyld, vilket bra tips.
    Det kommer bli mycket trädgård och blommor ju mer vi närmar oss våren och sommaren, så kul att du gillar det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härlig bild!
    Varken fem-mil, eller hockey för min del. Har pysslat med annat ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Nej, nu får det vara nog med sjukdomar... Har kommit igång så himla bra med träning och kost.
    Lite hockey, men ingen femmil idag..
    Hoppas Din present blev som du önskade!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Å va härligt med spa=)
    Japp, Nasonex är grejen! Har varit täppt bra länge, men efter en dag med Nasonex känns det redan bättre:)
    Oj, oj, dax att sussa!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Skansen som är så mysigt,njut ordentligt :) kram Diana

    SvaraRadera