Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 12 december 2014

Fröken i Söder- luciastämning

Idag har vi haft lucia och luciamys på jobbet. Alla på jobbet fick glögg, kaffe, lussebullar och pepparkakor när de kom från kl 7.00 i morse. Luciatåget senare var fint och man fick en "snart-är- det-julkänsla".
Efter en hektisk vecka blir det en väldigt lugn hemmakväll. Dottern uppträder på slottet med lucia i "Frost(filmen)tema" så vi ska dit och titta i morgon. Eventuellt blir det bio på söndag, om vi får barnvakt till de små.

I veckan har jag förutom trippelpasset i söndags kört crosscage så det blev fyra eller två pass beroende på hur man räknar......

I dag kom maken hem och överraskade mig med fina krispigt vita tulpaner som jag älskar! Visst är de vita finast?! Fast jag gillar även röda, rosa, lila, gula....;-)


Har ni några roliga helgplaner?
Kram Stina

4 kommentarer:

  1. Men vilken gullig man som köper blommor så där! jättefint med vita tulpaner tycker jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Älskar tulpaner och dess krispiga känsla! Härligt!
    Så kom nu då lilla partpinglan hem;-)
    Ha en fin helg vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vita tulpaner är ljuvliga o helt klart favoriten av alla färger. Så gullig din man är. Ha en fortsatt mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Vi tar helgen som den kommer. Ibland behövs det. Även om jag gillar bäst när det händer något:)
    Pizza med planering inför julen tillsammans med kusiner och svägerskor i kväll alla fall!

    Kram kram!

    SvaraRadera