Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 2 januari 2015

Fröken i Söder- Syns du i mörkret?

I dag ska du få ett bra tips på ett LED-reflex som gör att du syns i mörkret. Jag fick se dem för några veckor sedan då min vän H var här och hade det på sin jacka.



Du hittar det på Clas Ohlsson(vid kassan) och just nu säljer de 2 st för 39 kr. De finns också i webshoppen(sök på reflex)
 De finns som "pinnar", stjärnor, hundben mm och med olika färger på ljus; vit, gul, röd och grön.

Jag valde ett hundben och en rosa pinne.
Har du hund kan du även fästa en liten lampa vid kopplet.


T o m vår äldsta som brukar vara svår att få på reflex använder sitt. Hon fick även en cerise reflexväst som var bra mycket snyggare än de vanliga, gula. De finns också på Clas Ohlsson.

Ha en fin fredag! Kram Stina

7 kommentarer:

  1. Vilket toppentips! Mycket trevligare än de vanliga tråkiga reflexerna. Och som du säger, kanske är lite lättare att få på ungdomarna :)

    Önskar dig en fab 2015!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  2. Vilket superbra tips. Ska köpa så fort jag kommer till stan. Kraam Pia

    SvaraRadera
  3. Bra tips! Här hemma finns reflexer men jag glömmer att ta på mig de. Bättre att ha nåt som sitter på jackan. Önskar dig en God fortsättning på nya året. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. God fortsättning! Jättebra tips, det är så viktigt att synas i mörkret. Ska gå på Clas Ohlson och införskaffa några till hela familjen. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vilket kanon bra tips, ska jag köpa direkt. Jag är lite dålig på att använda
    reflexer.
    Önskar dig en bra start på 2015.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Superbra! Tack för tips, det är så viktigt att synas. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Fina och smarta! Jag har alltid reflexer som hänger i jackan, men dessa som lyser är ju ännu bättre. Får nog bli en tur till Clas Ohlson framöver.
    Kram Helén

    SvaraRadera