Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 27 april 2015

Fröken i Söder- Budget eller lyx

Ibland suktar man(läs jag) efter dyra designklassiker och visst är det roligt när man sparat ihop till något man länge velat ha....högst på min önskelista just nu är en Hortuskruka från Svenskt Tenn som är min favoritaffär.
Vissa saker kan man få i present. Jag fick denna fina termos när jag fyllde jämt, älskar den. Färgen matchar med spiskåpan till vår öppna spis i köket. Jag gillar kopparfärg, men även andra metaller.
From 10 juni kan du hitta en liknande på Coop för 149kr. Vill du ha en original från Stelton har Frapp erbjudande just nu för 779 kr(ordinare pris 1099kr)
Budget från Coop 149 kr

Vill man ha en annan färg ex röd, svart eller vit så har Frapp även erbjudande på dessa.
Koppartermos från Stelton. Kruka Blomsterlandet.
Lykta GRÅTT och skål från Living and Room

5 kommentarer:

  1. Jag suktar också...... Jätte fin. Kram anette

    SvaraRadera
  2. Ibland blir budget bättre... ibland inte! Kvalité är ju kvalité men jag har ibland varit besviken på dyrare alternativ också!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jag har en stelton och tycker den är hur bra som helst har inte sett den i koppar men den var riktigt snygg!
    Tror som sandra att billiga alternativ kan ibland vara lika bra !!!
    Gå på den du gillar och fastnar för när du känner / håller i dom !!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Svårt det där, oftast tycker jag att dom dyrare är bättre. Men jag brukar önska mig i julklapp eller födelsedagspresent sånt som är dyrare och som jag har spanat på ett tag och vet att jag verkligen vill ha.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Jag går efter hur den känns.
    Är den snygg och inte känns "billig" så kör jag på budget! ;)
    Annars blir det absolut det dyrare alternativet!
    Kram Susanne

    SvaraRadera