Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 3 juni 2015

Fröken i Söder- hemresa

Dagarna har gått fort här, men det ska ändå bli skönt att sätta sig på färjan i kväll och krama barn och man i morgon.
Jag har förinställt detta inlägg så jag visar vad jag fick i månadens GlossyBox.

  • Serummask
  • Puderögonskugga
  • Ögonbrynsfärg
  • Återfuktande Gel i reseförpackning
  • Nagellack

Gillar du mozarella, tomat och basilika? Jag kan tipsa dig att byta ut tomat mot nektarin- Supergott!
I helgen ska jag plocka lite fina blommor som får sprida väldoft hemma: älskar liljekonvalj och lupiner som det finns gott om nu.

Ha en fin onsdag! Lovar att uppdatera er mer när jag är hemma igen! Kram Stina

4 kommentarer:

  1. Längtar till mina liljekonvaljer slår ut i skogen bakom kolonin så jag kan plocka en fin bukett!
    Hoppas resan hem går fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jag trodde liljekonvalj var fridlyst... men bara om man drar upp rötterna var jag tvungen att googla och läsa nu;-) dom är så fina men doftar en aning starkt tycker jag! eller så var det när jag var liten jag tyckte det och har inte rört någon sen dess...
    Förstår att du längat efter familjen.. men snart så är du hemma :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Den där masken provade jag i går....super skön.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad mycket bra-att-ha-saker det var i boxen.
    Liljekonvalj är ju så vackra och luktar underbart.
    Ha det fint
    Kram Pia

    SvaraRadera