Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 19 mars 2015

Fröken i Söder- se om altanen.

På södersidan av vårt hus har vi en stor altan med tak. Här får många plats och vi har både en matgrupp, en sittbänk med sköna kuddar och en soffgrupp. Soffgruppen har gjort sitt, så nu letar jag efter 2-4 sköna stolar där man kan ta morgonkaffet eller ett glas rosé.

Några fina möbler jag sett är följande:
Acapulcofåtölj- jag hoppas att Åhléns har en budgetvariant även i år.
Acapulcofåtölj från Svenssons i Lammhult
Två fåtöljer från Ikea:
Kollektionen Nipprig som kommer 27 mars

Fåtölj Högsten
Har du allt du behöver inför sommarens trädgårds/uteliv?
Kram Stina

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag vill göra om massor både på altan och trädgård men vi hoppas ju fortfarande på annat hus så det blir nog bara nån budget variant...Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag tror det i alla fall. Massor av nya växter behövs så klart och kanske lite lyktor. Fina stolar alli hopa. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag har inte ens börjat fundera på ute än. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Nope sådär långt har jag inte kommit! Jag har min dagbädd som jag införskaffade förra sommaren den ser jag fram emot i år..

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Långt ifrån klar, men i veckan köpte jag mig en stol (nipprig) från Ikea, den får stå inne så länge men sen ska den ut...skulle verkligen behöva lite nytt på altanen!
    Kanske åker den gamla järnsängen ut i trädgården, ja vi får se...
    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  6. Njae, lite kompletteringar blir det ju alltid ;-)
    I år behöver jag byta ut lite krukor som blivit dåliga och fula...
    Önskar en trevlig helg och att vi får se solen!!!
    Kram

    SvaraRadera