Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 29 september 2015

Fröken i Söder- kalas

Idag har vi firat vårt mellanbarn och solstråle som fyller 6år. Tänk vad tiden har gått fort!
I sedvanlig ordning har födelsedagsbarnet fått välja kvällens meny på släktkalaset. 
Det blev hemgjorda, grillade hamburgare med tillbehör och sedan prinsesstårta.

Igår träffade jag fyra andra tjejer som säljer Forever för lite mat och prat innan jag ilade hem för att förbereda kalaset.
Vi hade en riktigt trevlig kväll och jag tycker det är roligt att jag har fått nya vänner genom både blogg och Forever.
Är du intresserad av att tjäna lite extrapengar för att sätta lite guldkant på tillvaron så kan jag gärna berätta mer om Forevers affärsidé och produkter. Eller kanske du vill skaffa ett kundnummer till dig själv för att handla billigare produkter?!
Jag söker fler härliga tjejer/ killar att samarbeta med.
Kontakta mig om du vill att jag berättar mer:
stinaisoder@gmail.com



Glömde nästan bort att skriva att även jag blev firad idag också. 
Jacka, presentkort på restaurang, ljuslyktor, badrumsmatta och gardiner blev jag uppvaktad med.
Visar mer när jag hunnit fota.
Kram Stina 

7 kommentarer:

  1. Börjar med att säga att du är fantastisk som är så himla på överallt. Sedan att jag gärna skulle vilja men inte har tiden. Så är det tyvärr. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen på hans 6 års dag. :-) Kramizz laila

    SvaraRadera
  3. Grattis till sonen! Kul med en bloggträff. Har mött två av dem. Helena och Pernilla. Båda lätta att tycka om. Mysigt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen :)
    Och vad roligt med en liten bloggträff :)
    Visst verkar det intressant det ni pysslar med.
    Ha en fin dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Har du också fyllt år? Grattis till er både i så fall!

    Vad kul med träff - alltid kul att träffa människor som pysslar med samma sak!

    Glada kramar Malin

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott från mig med! Kul att träffa bloggvänner så där och prata om framtiden :)
    majamyra.se

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott och grattis till sonen! Och kul att träffa de härliga pinglorna. Jag är ju med i Pernillas team men känner mig lite ensam här uppe i Umeå. Ha en fin fredag. Kram Annika

    SvaraRadera