Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 8 oktober 2015

Fröken i Söder- After Work

När jag ändå hade ångan uppe passade jag på att bjuda hem några kollegor på en After Work i hälsans tecken med produkter från Forever som jag säljer.
Jag bjöd på en presentation med lite  lättare mat, två sorters shaker( choklad+ vanilj med jordgubbar), hälsosamma chokladbollar, aloe Veragel i tre olika smaker, smakprov på choklad- och kanelbars och uppiggande Argi.

Nu har jag slappat en liten stund i fåtöljen i burspråket...med fötterna på bordet...
Gillar mina nya ljuslyktor från Skultuna som jag fick i present när jag fyllde år.

Nu ska jag förbereda inför morgondagen och sedan blir det tidigt i säng!
Kram Stina 

2 kommentarer:

  1. Mmmm spännande att smaka aloe-produkterna, de verkar ge energi i alla fall ;-)
    Ha de gott. Kram, catarina

    SvaraRadera
  2. Om jag bott lite närmre så hade jag kommit till dig. Ja jag hoppas ju att jag blivit bjuden. Kraam Pia

    SvaraRadera