Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 6 maj 2016

Fröken i Söder- långhelg

Härligt med långledigt!
Vi har installerat hund/ kanin/ husvakter och är just nu på väg till en weekend i Danmark.
Hotell med pool, till barnens förtjusning och en hel dag på Legoland står på programmet.
Länge sen jag bloggade, men jag har lagt tiden jag har på min fritid på mitt Foreverföretag som går riktigt bra nu. 
Perfekt med flera tusenlappar extra varje månad till resor m familjen, kläder, möbler mm
Häromveckan fick vi riktigt snygga förkläden av våra vänner som driver inredningsföretaget Jamida.
Väskor, köksartiklar, necessärer mm med tryck från kända designers.
 


Nya skor som är jättesköna är inköpta till våren, blev ett par scetchers. Fick även med ett par cerise skosnören.
De är lite stora i storleken, jag tog 37- har 37,5  i vanliga fall. 
Femåringen packade igår; bamsetidning, radiostyrd ferrari, gosedjur, nerfpistol.... allt man behöver för resan. 

Återkommer med bilder och recension av Legoland. 

Ha en härlig helg! Kram

2 kommentarer:

  1. Låter som en spännande helg. Ha det nu riktigt härligt, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en riktigt bra helg. Kram Anette

    SvaraRadera