Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 10 oktober 2013

Borta bra, men hemma bäst

Nu är jag hemma igen efter fyra dagar i vårt fina grannland Danmark. Under senaste året har jag varit delaktig i ett projekt tillsammans med Danmark, Litauen och Tyskland och nu var det dags för lite jobb i Danmark.
Man blir så glad när man får komma hem igen och pussa och krama sina barn. Maken är i huvudstaden och jobbar över dagen, men han hade städat hela huset. Jag blev både glad och överraskad...
Nu väntar lite mys med dottern medan vi inväntar maken. Småkillarna sover gott efter lite memoryspel och bus i badkaret.
Här kommer några bilder som jag tog under resan.( Vi var i Nyköping, Guldborgssund)
Första kvällen var vi på ett medeltidscenter där vi åt medeltida middag med underhållning.
Medeltidsmiddag

Maten intogs med kniv och sked 

Utsikt från stadens högsta punkt, Vattentornet. 

Blev även en halvmil i motionsslingan efter tisdagens jobb
 och lite Tabata med min kollega som även är PT på ett gym

På hotellområdet..rymt från Zoo som låg i närheten

Sista dagen var det två "tiggare"#peacock

I morgon väntar jobb på hemmaplan, fredagsmys och senare på kvällen vuxenmiddag på stan med goda vänner.
Ha en bra torsdagkväll!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar