Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 20 oktober 2013

Present x 2

Har haft en härlig fredag med övernattning på Ronneby brunn tillsammans med två härliga vänner. Efter en fikapaus på vägen ner, intog vi spa:et för relax och behandlingar. Jag tog en anti-age ansiktsbehandling, väldigt skönt. Det var ett bra tag sedan jag var på Ronneby Brunn, det dröjer nog inte så länge till nästa gång.
Det blev många glada skratt och en sen fredagskväll! Tack tjejer för en toppenhelg.
Här intogs lunchen

Innergården vid spa:et

Lunch- räksallad

Utespa(skulle jag också vilja ha i trädgården)

Bubbla bland höstlöven
Innan vi körde hem tog vi en promenad i de fantastiska omgivningarna i brunnsparken. Hade varit skönt att jogga, men jag har tyvärr blivit väldigt förkyld.

Spegelblankt vatten

Fint hus i parken som renoveras. Tänk om man bott i ett sådant....

Inredningsbutik i området

Ännu ett ljuvligt hus# snickarglädje
I går kväll var jag och firade en god vän som fyllde 40. Det blev presenter i det rosa temat: Body lotion från Victoria Secret,  Stor bricka från brittiska Liberty och en flaska spansk cava. Födelsedagsbarnet hade gjort en fantastisk buffé med god mat. Jag var med ett par timmar, sedan blev det sängen för "fröken förkyld".
Ha en bra söndag!/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar