Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 8 november 2013

Fika på en fredag

I sedvanlig ordning blev det fika även denna fredagseftermiddag. I dag gjorde jag en lingonkaka som fick 4 tummar upp av fyra möjliga.( Maken jobbade, men får smaka i kväll)
Kakan var lätt att göra, saftig och smakrik. Något för far på söndag?!

Receptet hittar du här



I dag har vi haft huset fullt av barn då dottern hade både kusin och kompis här. De skulle på disko och var väldigt förväntansfulla när jag körde dem dit(och "välsminkade" ;-) )
Har även köpt farsdagspresent från barnen till maken; det blev en....skidjacka.(O läser inte bloggar, FB etc, så jag avslöjar inget om inte ni gör det)
Jackan finns hela helgen  på Stadium för endast 500 kr. Annars kostar jackan 1500 kr, så skynda att fynda!
 Uops! Det blev även en till mig.... Ha en bra kväll! Nu ska jag snart hämta på diskot. / Stina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar