Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 6 november 2013

Nu är jag "TV-kändis"

I dag är jag helt slut. I måndags eftermiddag körde jag och en kollega till Skåne för att sedan ta oss vidare via färja till Rostock. Efter en bilfärd till en tysk stad i närheten föreläste vi om vårt EU-projekt kring civilkurage som vi jobbade med under förra året. Det vi inte räknat med var att tysk TV var där och filmade och intervjuade oss. I dag var vi på tysk tv och de skulle skicka oss en inspelning av programmet. Vår presentation gick väldigt bra och vi har knutit kontakter för fortsatt samarbete.

Vi åkte hem igen i går kväll på samma sätt; färja och bil.
Jag avskyr verkligen att åka färja eftersom jag blir så åksjuk, riktigt skönt att vara hemma på land igen.
Jag har dock jobbat från lunch och även hunnit gå på ett informationsmöte på dotterns skola.

Jag överväger att köpa en fin kalender till mig själv som en tidig julklapp(om de finns kvar). Bodyshop har tre olika varianter som alla innehåller deras produkter. Man kan ju även dela en kalender om man är fler tjejer i familjen och öppna varannan dag eller dela med tjejerna på jobbet.
Kalendrarna finns i tre prisklasser: 800 kr, 1000 kr och 1200 kr. Värdet är betydligt mer än innehållet. Kalendern för 1200 kr innehåller produkter för ca 2500kr.
Killar och män som läser bloggen; köp till tjejen, frugan, sambon eller er mamma.
Om man vill ha något billigare finns bodybutter och andra produkter med julens dofter; tranbär, ingefära eller vanilj.

Bilden är på förra årets kalender

Nu blir det lite jobb framför datorn. Barnen har lagt sig och maken är i väg på resande fot till i morgon kväll.
Ha en riktigt bra lillördag!/ Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar