Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 12 november 2013

Party igen

I går var jag på inredningsparty hos en arbetskamrat. Det var Living and Room-party. Jag köpte inget till mig själv(bra Stina!), men det blev en fin anslagstavla till dottern


 och en present till någon...
Muggarna påminner lite om Filippa K och var lika fina i verkligheten som på bild.
L bjöd på supergod sallad och foccacia, men jag hann aldrig ta kort på den fina uppläggningen innan folk tog för sig. Återkommer nog i kommande inlägg med bilder och recept när jag själv gjort maten.

Jag var såååå sugen på en superfin konstgran, men jag hoppas att de rear ut den innan jul.
På tisdagarna har det blivit två aktiviteter för dottern from idag: kör och fotboll. Vi får se om hon orkar med båda.
Det har blivit några vändor med bilen till och från kompisar, körövning, fotbollsträning och hem emellan för nattning mm
Jag kanske ska skola om mig till taxichaufför?!



Ha en bra kväll!/ Kram Stina

2 kommentarer:

  1. Snygga koppar som verkligen liknar Filippa K, någon kommer bli superglad....Ja här har taxametern rullat på rätt bra genom åren, men nu tar jag igen det när äldsta sonen har fått körkort.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Det förstår jag. Om 7 år slippar jag förhoppningsvis mitt "extrajobb" som taxidriver..;-)
    Kram Stina

    SvaraRadera