Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 24 november 2013

Vinn en bricka!

Hoppas er helg varit bra so far. I dag kör jag en liten tävling i samarbete med Åry Trays. Vinn en fin bricka till dig själv eller att ge bort i julklapp.
Brickan är designad av Clare Jordan och är värd ca 540 kr(55 pund).
 Måtten på brickan är 43x 33 cm.
För att vinna brickan behöver du lämna en kommentar( med ditt namn)om varför du vill vinna
 i kommentarsfältet nedan. Vinnaren dras den 15/12 och meddelas via bloggen. Jag skickar brickan direkt när vinnaren är dragen.
Gilla gärna Åry Trays på Facebook, så kanske det blir fler utlottningar framöver...



Ha en skön söndag!/Stina

6 kommentarer:

  1. Här försvann helgen i ett nafs! Låter som du haft en trevlig helg! Jag är gärna med och tävlar om en bricka! Varför jag skulle vinna?? Jo jag tycker det ser ut som en trevlig året runt bricka, nu till te och goa smörgåsar och t sommaren kall lemonad!!
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Nu hittade jag hit till Dig, Stina!!!
    Klart jag vill vara med och tävla. Dessutom skulle jag vara så generös om jag vann att jag skulle ge bort den till ett kommande födelsedagsbarn....om jag inte ångrar mig förstås *skratt*!!!
    Jättefin var den och hoppas på en fantastisk tur!!
    Önskar dig en magisk tisdag, och lägger nu dit Dig i min blogglista så jag hittar tillbaka igen!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att läsa din blogg:)) tack för fina tips och goda recept!! Härligt att kunna vinna en bricka!! Jag skulle bli jätteglad av denna fina bricka och lova att på den servera dig dricka;))
    Kram Silla

    SvaraRadera
  4. Varför köpa dyra tidningar av alla de slag,
    när man av din blogg kan få dessa förslag,
    på mode, inredning, recept och annat kul
    och dessutom vinna en fin bricka till jul.

    Ja tack/ Nina :)

    SvaraRadera
  5. Goda recept och härliga inredningstips. Det är humörhöjande att läsa din blogg :) Den fina brickan skulle passa perfekt till mitt fredagslyx med en latte och en god macka eller kaka framför brasan :)
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Jag vill jättegärna vara med på utlottningen, av den enkla anledningen att jag älskar allt som är prickigt och den här brickan skulle i allra högsta grad förgylla fikastunderna här hemma :) Kram Åsa

    SvaraRadera