Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 12 december 2013

Fantomen vill ha tips..

God kväll alla fina läsare!
I dag känner jag att mitt huvud "pluppat" upp från vattenytan. Nu har jag läget under kontroll igen, jippie!
I dag vill jag ha ett tips från er läsare.
Jag har svårt att hitta en bra mascara. Den ska vara så bra att den håller en hel dag, utan att man blir sotig under ögonen.
Jag har testat både billiga och dyra, vattenfasta och vattenlösliga men är inte helt nöjd med någon. Kan tillägga att jag har linser och är lite ljuskänslig(är inte vampyr, men ögonen fuktar sig lite ibland).
Skriv gärna en kommentar nedan om du har något tips!

När jag kommer hem efter en lång dag, kanske gnuggat lite runt ögat, känner jag mig som mannen nedan..
..saknar dock trikåerna.
Visar också min fina gran som jag fyndat på Living and Room. Den blir nog placerad i TV-rummet till jul.
Den riktiga granen tar vi in i helgen.
Jag tror att jag ska pynta till lilla granen lite till, kanske med en slinga?!
Tips mottages även här.




Ha en bra Luciadag i morgon. Jag gör mig redo för en liten "strid" i morgon eftersom fyraåringen vill vara riddare i luciatåget/ Kram Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar