Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

torsdag 19 december 2013

Visst ångrar man sig ibland?!

Tillhör du samma skara som jag gör? Ni vet när man t ex brukar tänka: "Varför köpte jag inte en likadan topp, fast en annan färg" etc
Jag hittade en väldigt fin, petrol-grå-grön klänning på Ellos i höstas( har visat den på bloggen). Den var skön och snygg och jag har använt den mycket.
Syrran köpte en svart efter att jag tipsat henne om klänningen. Den var faktiskt ännu snyggare än min!
Nu vill jag tipsa er om klänningen. Nu kostar den dessutom endast 159 kr!!
Så här ser den ut för er som inte kommer i håg, så skynda att fynda. (Jag har redan köpt en svart också...)

Nu ska jag förbereda lite inför sista arbetsdagen för detta året. Vi har varit på konsert i kväll då dotters kör uppträtt med bl a Bolibompa- Janko och Amy Diamond.(Undrar om hon har något "Stay young"-tips? ;-)
Hoppas fler än jag får lite välbehövlig julledighet!
P.S. Klänningen finns även i rostfärgat DS
Ha en riktigt härlig fredag i morgon!/ Kram Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar