Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 14 januari 2014

Fröken i Söders säng är på Formex

M:s gamla spjälsäng är ute på tillfälligt äventyr. När H efterlyste en säng via FB, svarade jag att hon gärna fick låna vår. Nu är sängen i strålkastarljuset på Formex i Brigbys monter.
Gå gärna dit och titta på allt fint som visas(utöver vår fina Ikeasäng)
Jag skulle såååå gärna vilja åka till Formex någon gång som besökare eller jobba i någon monter.
Här är lite smakprov på barnsaker som H visar i sin monter; Brigbys
Här har lille M sovit.



Vem vill inte stödja rädda barnen?
Klart man vill!
En perfekt dop/födelsedagspresent!

Nästan så man blir sugen på en fjärde när man tittar på alla söta, nya barnsaker...men bara nästan.
Ha en bra dag! Kram Stina

10 kommentarer:

  1. Vad häftigt att få ha med sin säng på Formex! Den mässan skulle jag väldigt gärna åka på!! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vad fint av dig och ganska coolt att ha en säng på mässan....Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilken fin monter :)
    Å vilket superfräscht gym du går på. Jag hatar att gymträna men om det var så där fint o lagom med folk på Friskis o Svettis där jag tränar skulle jag kanske kunna gå dit..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Men så fina saker. Kan man beställa av henne?
    Ska kolla hemsidan.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Dit skulle jag med vilja åka! Så fina saker som pryder din säng eller ja M's säng ;-)
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Va roligt!!!
    Å, jag skulle med allt gärna vilja åka till Formex!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket fint dom har! Jag hjälpte till att bygga upp en monter på Formex förra året och gick sen runt och kikade på allt. Herregud så mycket det finns att titta på, efter två dagar var man helt slut:) Kram

    SvaraRadera
  8. Såå mycket fina barnsaker, hade varit kul att gå på Formex o besökt montern, men för långt att köra....Ha en skön fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera