Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 28 mars 2014

Fröken i Söder i sportaffären

Ni har väl inte missat att man får 25% på allt i Stadiums butiker tom söndag(om man är eller blir medlem, kostar inget)
Jag tycker det är svårt att klä på mig lagom varmt när jag ska springa. Jag hittade en fin väst med skönt foder, den kommer att bli perfekt när jag laddar inför Göteborgsvarvet.
I går var det en riktigt nervkittlande dag! Jag var med mina elever på en matematiktävling på en av stadens gymnasieskolor. De var i länsfinal där nio skolor deltog.
Trots att jag hade två åttor i "mitt "lag, kom de på andra plats i länet och var bäst i kommunen. Jag brukar inte skriva om jobbet, men jag är så stolt över dem!
De var också glada som fick diplom och 1000 kr/var.

Vi var också och hälsade på J och S:s söta lilla tjej, en riktig ljuvlig liten bebis. Det blev lite gos och dottern önskade sig en lillasyster på vägen hem....tur att hon snart får en ny kusin,-)

Snart kommer H och hämtar mig för en tjejträff några mil norrut. Jag tror det blir en hel del skratt och prat, det var ett tag sedan jag träffade de härliga tjejerna!

Ha en supernice fredag! Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Kul med framgångarna i matematiktävlingen, grattis! Ha det så roligt på tjejträffen! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till både dig och eleverna för bra prestationer. :-) Ha en super kväll. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag har sett rabatten på Stadium men jag bara inte kan shoppa mer. Mitt "klickfinger" har levt ett eget liv ha ha. Kram Anette

    SvaraRadera