Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 22 mars 2014

Fröken i Söder och guldtoppen

Om någon/några varit nyfikna så tänkte jag visa mitt inköp på Noa Noa. Jag hade kunnat köpa mer, men vi åker ju till Italien om två månader och jag vet hur mycket jag brukar hitta där i kläd- och skoväg.
Det blev en fin guldtopp som följde med hem i påsen. Toppen tänkte jag matcha till svarta byxor, svarta shorts, vita byxor etc






Toppen hittar du här
Chinos Tina hittar du här
Pumps från Clarks hittar du här

Toppen matchas med ett armband jag fick av min fina mormor för mer än 20 år sedan. Armbandet är gammalt, men visst är det klassiskt och fint?!


Solen skiner här i söder idag! I love it!
Ska testa en ny kaksort och en ny maträtt i helgen, blir det bra lägger jag ut recept i veckan.
Hoppas att solen lyser även på er! Kram Stina






1 kommentar:

  1. Nu ser jag ju vad du hade i påsen....snyggt. Önskar dig en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera