Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 3 mars 2014

Fröken i Söder och sjuka helgen

Man blir aldrig för gammal för att lära sig nya saker. T ex att inte träna hårt när man är förkyld. Detta gjorde jag och jag har varit hur förkyld och hängig som helst i helgen. Detta sammanföll med resan till Malmö.
Jag var med, rent fysiskt, men med facit i hand hade jag nog haft det bättre hemma. Jag nös, snöt mig, frös mig igenom resan. Hoppas att jag inte smittade några medresenärer!


Om vi säger så här: Jag var så pass "dålig" att det enda jag handlade på Emporia i går var pappersnäsdukar, ett nytt Nasonex(nässpray) och en doftspray till dottern på Hollister. Det fanns Zara, Mango, Gant, Illums Bolinghus mm men inget lockade mig igår.
I dag är jag piggare och ska packa väskan eftersom jag ska till Skåne och jobba tisdag-onsdag.
Musikalen var sådär. Arenan var inte rätt lokal, enligt mitt tycke. Ljudet var dåligt(högt och skränigt) och man fick inte den rätta känslan. Det kan ju bero på att jag inte var helt pigg, såklart.
Har ni fått influensan eller något liknande på senaste tiden?
Ha en fin vecka! Kram Stina


1 kommentar:

  1. åå stackars, vad synd.. Hoppas du blir bättre snabbt.
    Peppar peppar, har klarat mig sen i somras från förkylningar :)
    Kraam

    SvaraRadera