Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 28 april 2014

Fröken i Söder- dagens outfit

Som jag har längtat efter att använda mina mönstrade byxor som jag köpte för ett par månader sedan.
Idag var det dags, så då måste jag även bjuda på en dagens. De här byxorna kommer att passa både till ballerina, kilklacksskor, till vardags eller fint.


Blus Lindex(H&W). Finns kvar i cerise, liknande hittar du här
Byxa Hm
Solisar Gucci
Halsband Edblad
Stövletter Ecco
Skinnjacka(fusk) Lindex


I kväll har jag varit på VIP-kväll på Gina Tricot. Det var 30% på hela sortimentet. Några plagg följde med hem, blev väldigt nöjd(visar mina inköp i kommande inlägg).
 Lisa, som driver butikerna i Kalmar hade ordnat en trevlig kväll med goodiebags(necessär och doftspray) och förfriskningar.
Nu blir det lite jobb innan det är dags att lägga sig.
Ha en fin kväll! Kram Stina




9 kommentarer:

  1. Jättefina Du! :-) Såå snygga byxor, roligt nu när man kan börja ha lite mer somrigt på sig, själv hade jag för första gången idag vanlig skor, och inte boots eller stövlar. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Snygging! Och helt plötsligt känns det som garderoben är tom på sommarkläder!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Superfint! Och skinnjackan från Lindex är så snygg!

    Du får visa sen vad du shoppade...

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  4. Snygging i snygga kläder:) Jag skulle verkligen behöva fylla på sommargarderoben, den ekar tomt just nu!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. Så fint med mönstrade byxor. Jag har mina nya byxor från Gina idag och känner mig väldigt vårig ;-)
    Ha en härlig Valborg!

    SvaraRadera
  6. Men vilken supersnygg bloggerska i snygg outfit, kul med lite mönstrade byxor.
    Kram Helena

    SvaraRadera