Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 20 april 2014

Fröken i Söder- känner sig sliten

Efter att ha kickat igång kroppen med en tidig löprunda känner jag att min kropp är lite sliten. Jag känner mig mör i lederna och hoppas att det inte är någon infektion på g.
Kanske var det all påskmat jag hade som extralast i spåret??
Svärmor och svärfar bjöd igår på påskbord med allt som hör till; sill, lax, köttbullar, prinskorv mm. Sedan blev det oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås, chokladmousse med mandelflarn och efter det lite påsktårta. Kan säga att jag var ganska mätt när vi traskade hem.
Lilla bebiskusinen fick lite fina kläder som jag hittade på Kappahl.




 Lyckades också att få lov att ta ett par kort på 2/3 av barnaskaran(sönerna) innan vi gick i går.








Som ni ser har båda "vildingarna" slagit ut varsin framtand, dock inte samtidigt.
Nu blir det Mästarnas mästare och horisontalt läge i soffan.
Ha en fin kväll! Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Vilka sötisar. jag håller tummarna för att du inte ska bli sjuk. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka söta prinsar, utan tänder!!! Hmm, tråkigt om du ska bli sjuk. Min kropp var också lite "tung" i spåret igår... Ibland är det ju bara så, utan infektioner i kroppen!
    Önskar Dig en finfin dag i solen, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka sötnosar du har! Fin korg du inskaffat!
    Kram från Linda på Sevedsgård!

    SvaraRadera