Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

måndag 19 maj 2014

Fröken i Söder-på söndagsmiddag

I går var vi hemma hos svärfar som fyllt ojämnt och åt en bit mat.
Jag tog på mig mina nya supersköna haremsbyxor i siden som jag köpte när jag var på shoppingresa för ett tag sedan.
Egentligen gillar jag inte djurmönstrat så mycket, men de här tyckte jag om.
De hade fina detaljer som draperad midja och lite tightare ben som man kan dra upp lite om man vill ha en kortare, pösigare byxa.








 Enkelknäppt kavaj HM
Sko, kilklack Vagabond
Halsband Edblad
Topp Newbody(stödjer idrottsföreningar)
Byxa Gekås(Ullared)


 Ha en fin kväll! Kram Stina

5 kommentarer:

  1. Du är supersnygg i dina byxor och de ser riktigt sköna ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jättefint, Stina! Passar Dig perfekt. Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Riktigt läckra byxor som klär dig perfekt!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. De var ju ur snygga byxorna....ja hela outfiten. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt! Grattis till Göteborgsvarvet, bra jobbat:) Kram

    SvaraRadera