Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

fredag 2 maj 2014

Fröken i Söder- stråväskan

Nu när våren börjar komma känner jag mig sugen på en stråväska. Här har jag hittat lite olika alternativ, så nu är det bara att bestämma sig för en(eller kanske två..)
I kväll chockade jag mig själv genom att ge mig ut och springa. Inte vad jag brukar göra vid 18-tiden en fredag.
Jag malde på med tunga ben och fick ihop 17,5 km. För att beskriva hur trött jag var efter rundan kan jag säga att när jag låste upp bilen gick bildörren inte att öppna. Jag försökte ett par gånger till; tryckte på nyckeln och försökte öppna bildörren.
Då märkte jag att min bil som är av ett helt annat märke, men med något liknande färg stod 20 m längre bort....
Men, jag tror att jag kommer att klara av Göteborgsvarvet på 21 km om två veckor.
Här kommer tips på fina stråväskor:
HM

HM

Lindex, kommer snart

Lindex, kommer snart
Åhléns

Åhléns

Åhléns

Åhléns

Åhléns
Balsamik, Ellos

Panos, Ellos
Hoppas ni har en bra fredagkväll! Kram Stina

5 kommentarer:

  1. Haha där fick jag mig ett gott skratt :-0
    Så det kan bli efter rejäl runda! Grymt jobbat!
    Du kommer garanterat att klara varvet!
    När startar du? Jag startar runt 15!
    Jag gav mig ut runt sju ikväll, ynka 7 km men men alltid något!
    Snygga stråväskor! Jag har en men väskor är ju alltid kul!
    Ha en skön kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jättebra jobbat! Kommer gå galant den 17:e. :-) Kan bara instämma med tröttheten, när jag provade på 21km för 2 veckor sen, var jag helt slut i flera dagar, så helt förståeligt med bilen...men ganska kul. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Duktiga du! Den svarta från HM eller den bruna från Åhléns gillade jag extra mycket. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ha Ha! Du är för rolig! Gillar Ellos Balsamik väskan..

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat med löprundan:) Snygga väskor!! Kram

    SvaraRadera