Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

onsdag 11 juni 2014

Fröken i Söder- Tillbaka från Skåneland

I dag har jag varit på min sista fortbildning inom mitt Skolverketjobb för detta läsår. I tisdags kväll bodde vi på hotell och var ute och åt en bit mat. Jag fixar inte att gå upp vid 04.00, vara fokuserad hela dagen och köra hem 20 mil på kvällen så nu åker vi alltid dagen innan. Vi bokar aldrig rummen själva, så jag blev riktigt överraskad när jag fick mitt "enkelrum med dusch"...






Det blev även en chevreburgare på en av stadens restauranger-supergod!

I morgon har dottern avslutning och på fredag slutar "min" klass. Nästa vecka är sista jobbarveckan innan semestern.
Har du tidig eller sen semester? Har du några planer?
Kram Stina

2 kommentarer:

  1. Skönt med snart semester. :-) Här jobbar jag rätt länge till, brukar ha sen semester, ska hinna med halvårsbokslutet först. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Jobbar en vecka efter midsommar! Sen ska jag ha 6 veckors semester! Vi ska vara mycket hemma i sommar!

    Kram jenny

    SvaraRadera