Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 29 juni 2014

Fröken i Söder- Tina är tillbaka

Missade du dundersuccén från Gina Tricot i våras så har du en ny chans nu. "Kopian" av de dyrare och populära Pleasejeansen är tillbaka.
Jag köpte både marina, svarta och vita i våras och har använt dem hur mycket som helst. De är jättesköna!
Om du vill gissa vilka som är Please(dyra) respektive billiga(Gina Tricot) kan du kolla inlägget här

Färgerna som finns i butik nu är följande:
Grå

Khaki

Mönster

Rosa
Jag brukar ha 38 i byxor i vanliga fall, men har köpt 36 i de här.
Ha en bra söndag och skynda er att fynda!
 Kram Stina

6 kommentarer:

  1. Snygga, jag har ett par svarta please som jag älskar och ska köpa ett par i jeans i Italien kram Diana

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för det tipset. Alltid roligt med budgettips! Varför betala mer...!
    Härlig sommar du har framför dig, och sååå snyggt rum dottern fick som överraskning! Riktigt snyggt!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, var faktiskt på Gina igår men såg inte dem där....kramizzz Laila

    SvaraRadera
  4. Så snygga :)

    /Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt provat dom, för de är snygga men de satt inget bra på mig....tyvärr! Önskar dig en bra söndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Superfina! Tror inte jag passar i såna tyvärr men om ett par kg kanske ;-)

    SvaraRadera