Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 15 juli 2014

Fröken i Söder- Barnens gård

Idag har jag, dottern och dotterns kompis haft en toppendag på Barnens gård i Karlskrona. Vi var där i sex timmar och större delen av tiden badade de.
Detta ställe är perfekt för barn i alla åldrar med tre olika "avdelningar"

  • Djur och bondgårdsaktiviteter(åka hölass, klappa djur, köra minitraktorer mm)
  • Aktiviteter(hoppborgar, labyrinter, klätterställningar mm)
  • Badland(med lianer, rutschkanor för barn i olika åldrar, solstolar mm)
Jag tycker det var rätt billigt med tanke på vad det kostar på andra ställen. Med mitt Pluskort som jag har i min prenumeration på Barometern(dagstidning) kostade det 200 kr/ person och då ingick valfri lunch med dricka. (ord. pris 285kr).








Jag har legat och läst min vän Malin Wollins bok under större delen av dagen. Jag har skrattat och gråtit och känt igen många händelser, både tråkiga och roliga. Bra att dela med sig om saker som man kanske inte alltid pratar om. Jag gillade boken och tror att den passar alla som ska ha barn eller har fått barn någon gång.
Har ni läst boken?
Oj så jobbigt;-)


En personlig hälsning är ju trevligt i en bok- Malin och jag träffades när vi hamnade
 i samma föräldragrupp 2002
När jag kom hem var jag och fikade hos en f d kollega som rensat ut hockeyhjälmar i sitt förråd. Så här galna och glada blev killarna när jag kom hem:


Nu ska jag se på allsången. Kram Stina


1 kommentar:

  1. Åh, skulle önskat att man var liten igen och kunde besöka Barnens Gård själv. Vilket fint ställe, och pizzan ser supergod ut.
    Ha ha... Tänk vad lite hjälmar kan göra stor lycka!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera