Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

lördag 26 juli 2014

Fröken i Söder- halsband

Gillar du accessoarer? Jag tycker det är kul att variera klockor, halsband, örhängen mm efter vad man ska göra t ex jobb eller fest. 
När jag var liten(upp till 18 år) avskydde jag att få smycken i present. Jag använde klocka, men mest av praktiska skäl. 
Nu finns det ju så mycket fint och idag har jag beställt ett nytt av fina Malin som bloggar under The Place to Be(där du kan se fler bilder på smycket)
Malin kommer att öppna en egen webshop efter semestern så håll ögonen öppna!
Bild lånad från Malins blogg
Jag tror att mitt halsband kommer att passa perfekt till min svarta maxiklänning från Hm.

Om du tyckte halsbandet var fint kan du beställa det genom att maila Malin: 
malin.tornblad@gmail.com

Ha en fin kväll! Kram Stina

3 kommentarer:

  1. Måste in och kolla.....Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilket fint halsband! Ska absolut kolla in den sidan....så roligt med alla dessa unika smycken som finns. Många som är duktiga!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Älskar accessoarer, det kan lyfta vilken outfit som helst. Malins smycken är sååå fina o det ska bli kul med hennes webbshop. Kramisar Tina

    SvaraRadera