Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

söndag 3 augusti 2014

Fröken i Söder- att få eld i baken

I går fick jag verkligen eld i baken. Min man hade bjudit hem sin gamla lumparkompis med fru och tre barn hit på middag. De hade inte träffats på 15 år(före min tid=jag hade inte träffat dem förut)
När vi har gäster gör jag mig i ordning allra sist dvs när det är dukat, maten sköter sig självt och alla barn är påklädda och klara. Så gjorde jag även i går, så när jag stod i enbart underkläder hörde jag ringklockan nere, mer än en halvtimma före utsatt tid. Jag fick dra ett par streck med kajalen, lite läppstift, upp med håret i en "knorr"och på med lite kläder.....det gick undan kan jag lova;-)
Vi hade en trevlig kväll och jag hade på mig mitt reafynd som fick fotas när kvällen var slut och det var mörkt ute.

Kavaj 125 kr på rean(ord. pris 499). Linnet finns också på Lindex rea- endast 25 kr
Byxa Tina trousers Gina Tricot
Kavajen av märket Holly and Whyte finns inte längre i Lindex webshop, men vi har fyra Lindexbutiker inom 7 km radie här i Kalmar så man hittar nog sin storlek lätt om man vill ha något av plaggen.(Jag hittade min kavaj i Modehuset)
 Man kan ju be dem kolla i butiken så ser de i vilka affärer kavajen finns i om man vill ha en.

Jag fick även min Glossybox för ett par dagar sedan. Det är spännande att öppna och kolla innehållet.



I min glossybox fick jag:

  • Vattenfast ögonskuggspenna
  • Mineral läppstift
  • Prisbelönat topplack som man tar på vått nagellack(perfekt för mig som inte orkar vänta)
  • Sminkpensel
  • Antiage mask
Börjar ni jobba i morgon eller har ni lite semester kvar?
Kram Stina






5 kommentarer:

  1. Det blev ju bra det där;) Härligt med en glossybox! Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken panik! :) Jag gillar hellre när gästerna kommer lite sent.... :)
    Jag har semester en vecka till....så skönt....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Förstår att du fick eld i Baken!!
    Jag har två veckor kvar på min semester..
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig box....Jag börjar jobba i morgon och det är med blandade känslor. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Oj,förstår att det gick undan - Såå vacker du är/Kram

    SvaraRadera