Populära http://bloggar.besökstoppen.se/

tisdag 26 augusti 2014

Fröken i Söder- Veckans tips

Då var det dags för veckans tips igen. Denna vecka tipsar jag om en liten "bra- att -ha-grej"som maken fick som en av sina presenter när han fyllde år nyligen.

 Jag älskar bubbel, men jag är ingen person som dricker några mängder.
Gissa om jag blev glad åt presenten(som inte var till mig). Jag kan ta ett litet glas bubbel en onsdagkväll, sätta på den fiffiga korken och ha gott bubbel där kolsyran håller sig till nästa gång vi vill ha lite mousserade vin. Smart, eller hur?!

Du hittar korken i två-pack på Systembolaget. Pris 149 kr. Perfekt present till sig själv eller någon annan bubbeltokig.

Ha en bra kväll! Kram

5 kommentarer:

  1. Vilket bra tips! Jag och kära maken brukar kunna skvätta i oss en hel flaska men utifall man inte gör det så.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Mycket smart. Vi dricker aldrig en hel flaska om det bara är vi. En sån vill jag med ha..... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, väldigt bra-att-ha-grej :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. En sån vill jag ha..;) Här är det mest jag som vill ha bubbel..men inte en hel flaska åt gången...;)
    Hur länge håller den?
    Kram så ses vi snart!
    Har mailat dig ♥

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! De där måsye jag inhandla! Kram

    SvaraRadera